Elsa57- Bugün hamile olduğumu öğrendim kanda da netleşti ama doktorla konusamadim iş yerindeydim mailden öğrendim 4 haftalık beta 2433 çıktı iyi mi oluyor bu anlayan var mı
tgbmerve Elsa57- maşallah çok iyi , erken yumurtlamis olabilirsiniz, 6. Haftada Dr dan randevu alın , 5. Hafta erken oluyor sadece kese gözüküyor ama 6 de bebiste gözüküyor . Hayırlı olsun