Kızlar 22 sinde adet olmam gerekiyordu 7 gün geçti olmadım hala. Uygulamaya göre 5 gün ama. 3-4 gündüz göğüslerim sızlıyor ama gelen giden yok. 3 test yaptım negatif.. daha önce adet günümde yumurtam büyümüştü şimdide öyle mi oluyor acaba yumurtlama zamanı göğüslerde şişkinlik sızlama olur mu?