Falancahanim Merii58 Merhaba hayır baş aşağı dururlar zaten normal doğum olacaksa ama kanal dediğimiz çıkış yolu kafası oraya girdiğinde baskı ve sancı olur doktorum öyle söyledi uzun sürmeden de doğum oluyormuş
Cansumirac Bende de bugun acayip bi sanci ve baski oldu yuruyemedm bile bebekte asiri hareketliydi 37+3teyim acaba bebek kanalami girdi