Doga12 tüp bebek ilk tedavimizdi 8 haftakikken benzer durumu yaşadık Dr bir hafta bekle düşmezse müdahale edelim dedi kürtaj da ister istemez rahim zarar goruyor demişti , 6. Gün aksmai damla damla geldi tam 9. Haftada düşürdüm , kendiliğinden düşmesi için uğraşın bol harket edin. Burda birçok bayan yazıyor kürtaj sonrası 6 ay 1 yıl sebepsiz gebe kalamayan var o riski almayın derim. Geçmiş olsun