KbK
Ben öğrendiğimden beri mehtap hanıma gidiyorum çokta memnunum. Güler yüzlü detaylı bakıyor bebege de. Yüzünü gösterene kadar uğraşıyor mesela göstermiyor deyip bırakmaz . Mesaj atarım bişey sorarım mesela cevap verir mutlaka geneldede çabuk cevap veriyor. Bence hastanede güzel kuzenim orda doğum yaptı diyetisyen psikolog bile ziyarete geldi. Sabaha kadar hemşireler sürekli kontrole geldi . Ben mutluyum açıkçası