Ayyseek Kevserehdhd bana diyabet hemşiresi bu dozda ki insülin sadce açlığını düşürür dedi diyet yapman lazım dedi hani artık diyetle düşmezse günde 3 kere vurulmak lazım ki düşsün dedi onuda istemiyoruz öncelik diyet dedi sor oluyo ama mecbur yapıyoruz hayırlısıyla doğsunlarda 🥲
Ayyseek Kevserehdhd gebelikte çıktı hamile olduğunu öğrendiğim günden beri var öncesinde de yüksekmiş ama ben bilmiyodum ilaçla düşerdi ama veremiyorlar mecbur insülin kullanıyorum
Nayas Hanimlar merhabalar bugün doktor soyledi şeker yüklemesi yaptir diye siz nerde yaptirdniz ilçe de yaşıyorum ben aile hekimliği yapiyo mu ilçe hastanesi yada ?