1palyaco Devlete gidiyorum kızlar bu 12 haftalık ultrason görüntüsü . 15haftalıkken gitsem kesinleşir mi? Ya da cinsiyet için özele ne zaman gitsem öğrenirim ? Ve bu ultrasonda tahmini olan var mı?
Momlia 1palyaco bende 16.haftada gideceğim ama özele gidiyim diyorum çünkü kafamı çok karıştıdılar özelde takipliyim zaten ama
nilayolcay 1palyaco ben özele gidiyorum 12 haftalıkken %60-70 cinsiyet tahmini yapmıştı doktorum ama 16. Haftada net söyledi
1palyaco Momlia ya özel erken söylüyor ama yine onlarda da yanılma olablir . Ben tahmin değil de direkt öğrenmek istiyorum oyüzden doktora gittiğim de de kesinlik yok ise söylemesini istemeyeceğim .
Yavru-kus 1palyaco yani aslında devlette doktoruna denk gelmek doktorun iyiyse söyler benim doktorum çok iyi aynı özel gibi
Freefam Kiz bebegin bence ben 11. Haftada kiz oldugunu ogrenmistim 15 te kesinlesti seninki de kiza benziyor
1palyaco Freefam amin inşallah . Devlette mi öğrendiniz ne güzel baya erken öğrenmişsiniz benimde 15.hafta da kesinleşse 🌸
1palyaco Yavru-kus benim doktorum da çok iyi ben yine en iyisi 15.hafta da gideyim kesinlik yok ise söylemesini istemem zaten .
Girl_boy_annesu 1palyaco kızım da 13. Haftada devlette öğrendim💖 bı arkadadim da devlette13. Haftada öğrendi
1palyaco Girl_boy_annesu ya be güzel tahmin olarak mı yoksa kesin mi denildi . Bende 15.hafta da gideyim en iyisi . Belki kesinleşir doktorum da iyi.
Girl_boy_annesu 1palyaco %80 demişti benim doktorum ama çok guvendigim için herkese haber vermistik 16. Haftada %90 kız dedi sonra cinsiyet konusu hiç açılmadı
Momlia 1palyaco instagramda bir doktor takip ediyorum videolarını izliyorum doktor 11 de 12 de bile söylüyor iki bacak arasını gösteriyor kız mı erkek mi hemen görünüyor İstanbul’da değil işte gitmeyi istedim ama😑☺️