Kızlar kese etrafında kanamam oldu progStan a başladım toparlandım her şey normale döndü kırmızı kan kesildi kahveye döndü bebekte gayet iyi dediler kan kesildi iki üç gün geçti şimdi simsiyah kan geliyor her tuvaletten sonra peçeteme sizce normal mi
İçerde beklemiş kan olabilir mi ?
Bu durumu yaşayanlar 🖐️