Kubbbb yersem çıkıyor yemesem bişe yok yani kısaca tatlı ekmek ürünleri yemiyorum arada illaki çok az tadına bakıyorum oda artık normal insanın canı istiyor ama insülinin dozu bana az geldiği için benimkini düşürmedi diyetle düştüğü için vermediler ilerleyen haftalarda kullanırım yetmez çünkü canım