Kafi adet sonrası değerlendirme üzerinden kaç gün geçti ? Gebelikte olablir şuan ki. Veya dediğiniz gibi o zaman yapılan hormondan kaynaklı da pik olmuş olabilir . Gebelik testi varsa yapın . Gebelik çıkmaz ise pik dediniz bugün kesin değerlendirin çatladığı günü de değerlendirin .