Düzensiz adet dongum var 7aralikta adet oldum 21de başladim yapmaya 26na kadar acikti hepsi 26da yaptim koyylaşmaya başladi 27 az akintim oldu ama agrim baya oldu ne zamana kadar degerlendirme yapmam gerek ve olmuşmu yumurtalama?? Testleri yapar yapçmaz cekdim hepsini
