Hacer98 tam günüm 29 şubatta doluyor ama bakalım küçük hanım ne zaman gelecek, ilk doğumum normaldi ve araştırma hastanesinde oldu, sevmediğim bir hastane ve kaburgamın kırılması dışında güzel geçmişti, bunu özel düşünüyodum ama eşimle kızım gelebilsen diye de asgari ücretle özel zor görünüyo hayırlısı bakalım