Selale_bati Merhaba arkadaslar 35 haftalik gebeyim son 1 aydir bebegimin boyunu soglemiyor doktorumuz buda 2 ci oldu kontrole gidiyorum dogum pozisyonunda olcemiyorum diyo cerrahpasa tip fakultesine gidiyorum benimle ayni haftalarda olanlar burda yaziyorlar hep bebeklerinin boyunu sizin doktor nasil olcum yapiyor ne soyluyor ) cok merak ediyorum bu nasil oluyor
Deletedmom58 Selale_bati Bebeğinizin pozisyonu uygun olmazsa ölçemeyebilir ölçsede eğer net değilse yanıltmamak içinde bişey demiyordur. Gayet normal tedirgin olmayın.
Betultaskin Selale_bati benimki de söylemiyor son 2 seferdir artık zor görmem diyor Doğum pozisyonundayız
Selale_bati Deletedmom58 normal dogum pozisyonunda yani bu haftalarda herkesde bu pozisyonda diye dusunuyorum bacaklari midemde bukmus yani ogle
Selale_bati KlncA eskiden ozele gidiyordum durumdan dolayi devlete gecdim herhalde devlet diyemi ultrason kagidi vermiyor dosyama koyuyorlar