Merhaba 1 haftadır asiri kaşınıyorum gece sadece 2 3 saat uyuyorum bugün doktoru aradim hemen gelmemi söyledi gittim karaciger emzimlerime bakildi sonra cildiyeye gittim bütün vücudum ısırgan dalamis gibi şişti kabardı ve asiri kaşınıyor doktor bir krem bir hap bir de iğne verdi verdiği iğne normalde ciğer gelişimi için de yapılıyormuş ben 37+2 haftalık hamileyim sut ve süt ürünleri yasak kullandığım bütün vitaminlerle kesildi sizin başınıza geldi mi iğneden çok tedirginim ama hem cildiye hem de kendi doktorum sorun olmayacağını söyledi daha önce bunu yaşayan var mı acaba beni aydinlatirsaniz çok sevinirim