Ezgolii Merhabalar son adetim 24 kasımda şu an gebeyim ama hcg değerim 4577 çıktı bu çok fazla değil mi benim gibi yüksek olanlar var mı korkulucak bişi varmıdır Bi çok yorum bekliyorum
Elifinannesi5454 Ezgolii bnmde son adet tarıhm 13 eyluldu 16ekımde kan vermstm 4300ckmstı deger normal cnm