Ben korunmayı düşünüyorum kızlar tekrar hamile kalmak için 1-2 sene bekleyelim dedik aynı şey olursa 2.ci defa kaldıramam çünkü… teşekkür ederim sizlere bilgilendirdğiniz için bende neden olmuyorum diye düşünüyordum Siz böyle deyince içim rahatladı Allah Hayırlısıyla Güzel sonuçlar almamızı nasip etsin Sağlıklı gebelikler yaşayalım.🤲