meeloos-01 Merhabalar yaklaşık 1 haftadır kaşıntı başladı doktor URSACTİVE diye bir ilaç verdi ama yan etkisi var kullanan var mı aranızda ?
meeloos-01 Midwife10 aniden başladı kan falan verdim ama 10-15 gün sonra çıkar dediler. Önce omuzlarla başladı sonra tüm vücuda yayıldı böyle uyuz gibi ama cildiye de baktı uyuz da değil
Midwife10 meeloos-01 ay bugün benimde aniden bi kaşıntım başladı çok şiddetli değil ama rahatsız ediyor benim sırtımda kafamın içinde gibi . Daha ptsi lan vermiştim birşey yoktu değerlerde bende 35. Haftayım
meeloos-01 Midwife10 Eğer uyuz olduysan cildiye bakması gerekiyor tek kan sonucu yeterli olmuyormuş. Benim gibi gebelik kolestazından şüpheleniliyorsa onun için ayrı yönlendirme yapılıyor her ihtimale karşı tekrar git derim
meeloos-01 Midwife10 iyi çok şükür takibiji yap yine. 2-3 gündür gündüzleri ara ara oluyor geceleri çok fazla kafamın içine kadar
Melos92 meeloos-01 benimde kaşıntı sorunu var safradan şüphelendi doktor yarın tahlil vereceğim artık
Melos92 meeloos-01 sonuç temiz çıktı stresten oluyor senin dedi doktor ama hiç bişey strest yaptğm da yok anlamadım ilaç yazdı umarım onla geçer