Elaylama
Detaylı ultrasona girmem gerekiyormul ve haftam geçtiği için hiç bir hastane kabul etmiyor. Bilgisi verilmedi. 750 tl yi iyi demesi için ödemiyoruz bilgşlendirmelerinin ve bebek görüntüsünün bende uzun uzun gösterilmesi gerekir. Yoğun olduğu için çok üstün körü bakıyor geçiyor.
Bi önceki kontrolde kan tahlili istemişti bakmadı bile kilomunoontrol etmedi. Eşim diyince asiatanı baktı.
Şeker yüklemesini kendim hatırlattım gerekiyoemu diye bu haftalarda yapıldığını duymuştum.
Genel olarak bir takipsizlik var başka doktor bakıyorum.