Kahramann07 Aranızda ikili test sonuçları normal çıkıp üçlü test yaptıran, kan testinde AFP yüksekliği çıkan var mı ?
Rozalii-67 Kahramann07 bugün ikili test sonuçları için gittim çok şükür Rabbime temiz çıktı doktorum 3. Ve 4. Testleri yapmana gerek yok dedi ama sen bilirsin dedi bende yaptırma taraftarı deilim zaten
busra_gk19 SerapUGR Kahramann07 İkiliyi yaptıramadım ama üçlüyü yaptırdım. Üçlü yüksek çıktı ayrımtılıya gittim ve hiç bı sıkıntı olmadığını söyledi ense kalınlığı burun kemiği ölçüsü herşeyi normal bi hastalık bekleme dedi doktor. İnşallah seninkide normaldir endişelenme.
Nurmert Kahramann07 benim 2li test normaldi 3lü testte spina bifida yüksek risk çıkmıştı sağlıklı doğdu bebeğim
Kahramann07 busra_gk19 benim ikili testim de normal çıkmıştı üclüye gerek yok dedi kadın doğum doktorum. Kendim de hemşireyim nöbetteyken enfeksiyondan şüphelenip anestezi doktorumuzdan rica etmiştim tetkik girmesi için afp diye bir tetkik de girmiş ve yüksek çıktı sanırım üçlü test de bakılıyormuş çok kafam karıştı yarın kadın doğum doktoruma soracağım umarım sorun yoktur
busra_gk19 Kahramann07 Testler kafa karıştırıyo herkes çokta dikkate almaya gerek yok diyolar. İnşallah senin sonuçlarda güzel çıkar. Kafaya takmamak gerekiyo haftalarca kendime gelemedim. Çok şükür bişey yokmuş rahatladım.
Nurmert busra_gk19 inşallah, bn hemen perinatologa randevu aldım o detaylı inceleme yaptı amniyosentez bile istemedi sağlıklı bu çocuk dedi çok şükür 🙏
Ozlemm22 Kahramann07 benimde aynı böyle ama önemli olan 2 li test hiç kafaya takma içini rahat tut Allah’ın izniyle sağlıklıca kucamıza alalım
yeni-annelik Üçlü, dörtlü testte ikiliden daha farklı rahatsızlıklara bakılmıyor mu bu ikili testten farkı ne bu testlerin
busra_gk19 yeni-annelik İkili test yapıldıktan sorna yüksek çıkarsa üçlü taramayı yapıyolar ya biri yüksek biri düşük çıkabiliyo farkı yok sanırım yada üçüncüde daha ayrıntılı mı bakılıyo anlamadım bende