Ahsennesli evet perinatologda yaptır burda yaptırırsan çıkışta kağıdı bana getirirsin o ay bidaha gelmene gerek yok dedi.
İlk hamileliğimde şehir hastanesinde yaptırmıştım geçen ay lütfi kırdara gittim haftan erken bidahaki gelişinde açarız demişti. Demekki bakıyorlar deniycem şansımı.