
Kızlar 2 Aralık adet 16 Aralık yumurtlama değerlendirdim bir sürü test yaptım çoğunda çift çizgi çıktı 20 aralıkta beta baktırdım 0.10 çıktı 25 aralıkta 1.20 çıktı hamile değilsin dediler yarın adet olmam lazım 0 belirti var az önce kaset test yaptım silik çizgi çıktı ben şimdi hamile miyim değil miyim 😂