Neslimm
Nasıl gidiyor hamilelik 🌸 cinsiyet ögrenen varmı 🌸 bide en cok ne aşeriyor yiyorsnz
Aysegolcuk
Bulantılarım azaldı çok şükür Boğazım çayır çayır yanıyor kaburgalarım ağrıyor başkada bır sorunum yok Allah’a şükür 🙏❤️ Kizim olucak inşallah😍
Haliime
Mide bulantılarım tamamen geçmesede, Gine’de azaldı çok şükür 🙏🏻 oğlum olucak inşallah Allah hepimize sağlıklı evlatlar versin inşallah 🌼
Ykarakus
Ben et AŞ eriyorum döner tavuk olsun başka bişey olmasa da olur 2 gün önce gittim kontrole bebeğin çok hareketli ama ters duruyor göremedim dedi merakla bekliyorum 🤗🤗
Kizil
Üçüncü kızımı bekliyorum 29 mayıs bklm