091022ma Daha önce 2 kaybım var 2 genimde pıhtılaşma çıktı şuan hamileyim daha çok yeni Corasprin 100 mg kullanıyorum iğneye ne zaman başladınız kullananlar korkuyorum hastane randevum 10unda
Zeybal34 091022ma benimde 1 kaybım var. Doktorum coraspin işe yaramayınca enox kan sulandırıcı iğne verdi bana. 1 haftadır onu kullanıyorum. Yeni transfer oldum.
19931994 091022ma 10 gün çok geç sıkıntı olacağından değil de korkma yinede ama o kadar da bekleme iyi bir doktor bul ve hemen git bence Rabbim bebeklerimize sağlık versin inşallah 🌸
Evremo Ben iğneye 5 hastalıkken başladım 6. Haftada kalp atışını duyduk. Bir doktora göre kalp atışı duyunca başla dedi ama benim perinatoloji doktorum keseyi görünce başlattı.
19931994 091022ma 091022ma benim tüp bebek canım tedaviyle oldu transferle başlamıştık daha bebek bile belli değilken kullanıyordum ben 👍🏼 Doktor kontrolünde ama unutma 🌼🤗 sende içini ferah tut Rabbim korusun bebeklerimizi gittiğinde sor mutlaka gerek görürse kullanırsın sende