3438FG Kızlar merhaba 31+2 günlük hamileyim. Az önce doktordan geldim ve bebeğimin hala ters pozisyonda olduğunu söyledi. Bu gidişle sezeryan olabilirmişim tabi daha var zamanla göreceğiz dedi. Zaten bebeğim en başından beri hep ters pozisyondaydı hiç düzelmedi. Böyle olanlar sizlerin ki baş aşağı döndü mü ? Acaba düzelip normal doğum yapanınız var mı? Yoksa hiç düzelmeyip sezeryan mı oldunuz direk ?
suzanacar 3438FG benim 36.haftaya kadar makat gelişiydi 36. Haftada dönmüş hissetmedim ama şuan baş geliş dedi doktor. Bende döner mi diye düşünmüştüm ama son dakikaya kadar hep dönermiş zaten. Stres yapmayın derim.
Ikimelekannesi_ 3438FG bende en 31+2 de gittiğimde ters dedi şu an 33+2oldum haftaya kontrolüm var dönmüştür umarım
3438FG Ebru3439 Ay yazmayı unutmuşum düzelttim hemen. 31+2 günlük hamileyim. Peki şuan normal doğuma müsait misiniz?
Ebru3439 3438FG Valla normale müsait ama şimdilik daha alttan muayene yapılmadı suyu gitgide azalıyor o riski var sezeryan olacağı varsa göz kırpıyor banada daha sıcak geliyor bakalım🫠 son haftaya kadar dönebiliyorlarmış zaten 😅
bebeksu0 3438FG Bu doktorların daha 30 haftanın başlarında hemen sezeryan demesini anlamıyorum bebeğin 38 veya 39. haftada bile dönebilir yani bazılarının doğumda dönüyor nasıl bu kadar hemen direk sezeryan olabilir diyorlar sırf uğraşmamak için ya
3438FG bebeksu0 Kız Benimki özel değil devlet. Devlet biliyorsunuz kolay kolay sezeryan pek yapmıyor. En başından beri hep makat gelişli olduğu için sezeryanı öngörüyorum dedi ama bakalım daha var zamanla göreceğiz dedi. Bende merak ettim buradakilerden yaşayan var mıdır diye 🤷🏻♀️ Hayırlısı olsun ama ailede hep normal doğum olunca sezeryandan biraz çekiniyorum 😂
Cansukalafat 3438FG benimde durumum sizinki gibi. Hamileliğin başından beri bebek hep makat gelişliydi. Pozisyonu hiç değişmedi. Şu an 37+3’teyim hala makat gelişli. Bana da hem özelde hem devlette zorunlu sezeryan dediler. Hatta özeldeki 38 bitince direkt alma taraftarı. Ben beklemeyi tercih ettim ancak bebek bu haftalarda daha da büyüdüğü için dönme ihtimali azalıyormuş. Umarım dönerler :)
3438FG Cansukalafat Yaaaa. Banada hem özeldekiler hemde buradaki devletteki doktorum sezeryanı öngörüyorum dedi ama tabi daha zamanım var. İçime doğan sanki benim bebek dönmeyecek gibi 😂
Cansukalafat 3438FG Benimki için bana da öyle geliyor ama Allah büyüktür deyip direneceğim 😅 sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏
Ef1001 Bebek büyümeye başladığından beri makat gelişti, 38. Haftadayiz döner belki diye bir ümit bekledik ama hala ayakları kasıklarımda, istemeyerekte olsa yarın sezeryan günü alacağım 🙏🏼
Merved- 3438FG 36.haftadayim benimde hala makat geliş duruyor donmezse sezaryen dedi doktor ama bu saatten sonra dönmesi zor diyor bir mucize olmazsa bir iki hafta içinde sezaryen olacak mecbur her ikisine de hazir tutuyorum kendimi elbet dogacak bu cocuk sonucta ne yapalim 🤦🏼♀️
3438FG Merved- Kesinlikle öyle içimizde kalacak değil öyle yada böyle doğacak 😂 Sağlıkla aşın inşallah kucağınıza 🌺