Ylzsvnk Dayanamadım gittim test aldım onda da artmed varmış her neyse 10 dk içinde çok hafif silik çıktı resimlerde gözükmüyor ama gözle baktığımds görebiliyorum
Ylzsvnk Ozlem2206 4 gün kaldı göğüs hassasiyeti var o kadar bu marka pek güvenilir olmadığı için şüphede kaldımb
NM_mom Canım benimde öyleydi yok denecek kadar silikti, kurudukça bordolaştı 2. Çizgi. Hamile olduğumu öğrendim
Ylzsvnk Smyklkc evet gözle daha güzel görüyorum ama bu marka olunca da siz kan verdiniz kaç çıktj peki
Smyklkc Ylzsvnk ben test yapmamıştım adetim 15 gün geçince kan verdim 10 bin çıkmıştı beta daha önce de adetim böyle geciktiği için belirtim de olmadığı için hamile olmadığımı düşünüyordum sürpriz oldu
Nzyl Ylzsvnk 2 gün sonra testi sabah uyandığınızda tekrarlayın yada kan verin hemen muhakkak bize de haber edin❤️ Var gibi duruyor❤️
Smyklkc Ylzsvnk sizinki daha çok yeni muhtemelen adetiniz geçince kan verin bence benim kadar beklemeyin 😂
Ylzsvnk Nzyl olmadı yarın bi kan veririm sanırım 2 ay işte üste değer yükseldi kimyasal oldu umarım bu ay olmaz
Smyklkc Ylzsvnk o kadar da güzel değil hamileliğimi bilmediğim için neler yaptım öğrenince çok korktum o yüzden 😅