Yagmur75 Kızlar 38 haftalığız regl gibi ağrılar oluyor kasıklarımda belimde ara ara geliyor bazen gidiyor yürürken kasıklarımda ağrıyor sizde de öylemi ya 👼🏻🫠🥹
Ebru3439 Yagmur75 37+2yim bende bu hafta yaşamaya başladım. Ebemiz yalancı kasılma olabileceğini bu sebeple süreleri ve aralıklarını takip etmemizi söyledi kaç dakika aralıklarla giriyor kaç dakika sürüyor gibi
Glcn-61 Yagmur75 doğumunuz başlamış olabilir sancılar düzenli gelirse doğum başlar ama ara ara olup dinlenip geçiyorsa yalancı sancıdır
Eylemyerlii Yagmur75 bende 38+3 teyim dün yaşadım kasık ağrısı kasılmalar ama gelen giden yok normal bi durum bunlar endişe etmeyin 🌸
PrensesAnnesi_42 Yagmur75 38+5 deyiz aynıyız canim hele geceleri daha fazla oluyor ağrılar ana gündüz geçiyor. Yokluyorlar resmen 😊