Kaanfatmasahin 33+2 günlük hamileyim. Geceleri sabahlatan bacak ağrılarım var en sonunda vücudum bitkin düşüyor, uyuyakalıyorum. Var mı bizim gibi olan? Neler yapıyorsunuz? :)
Yalinn8 Kaanfatmasahin 26/4 üz var vallahi, beni de agrilar uyandiriyor. Zagen kesik kesik uyuyabiliyorum. Maden suyu ictigim gunler sanki bi nebze azaliyor ya da psikolojik oyle oldugunu saniyorum
Kaanfatmasahin Yalinn8 mide yanmasından içtiğim maden suyunun haddi hesabı yok artık galiba. Yorgun düşüp uyuyorum artık gece olacakta yatıcam diye korkuyorum artık :)
Yalinn8 Kaanfatmasahin haklisin bi de siz biraz daha buyuksunuz tabi daha fazla yasiyorsundur, napalim onlar icin beklicez, gecip gidicek hepsii
Kaanfatmasahin Sedahoca bel ağrım da var benim ama bacaklarımın ağrısının yanında hiç birşey :( dayanılmaz oluyor bazen