Özelde doktor takipliyim testlerin çoğunu özelde verdim, kilo problemim var onun dışında testlerim hep iyi çıktı. Doktorum reglde gelceksin klomen başlıycaz dedi. Ben bunun için boş yere iki kere daha özele gitmek istemiyorum açıkcası. Devlet hastanesine gitsem doktora tüm testlerimin yapıldığını klomene başlatcağını desem yazar mı direkt? Hiç devlette kadın doğuma görünmedim, muayene sürecini sıfırdan mı başlatır yoksa klomen verir mi? bilen aydınlatabilir mi?