Kızlar size bir sorum olacak ben ilk gebeliğimde aşırı akıntım vardı afedersiniz günde 3 defa iç çamaşırı değiştiriyordum Sonradan kaybettim zaten kürtaj oldum şimdi adetime 8 gün var hiçbir şekilde akıntım yok Hamilelik Belirtisinde akıntı şart mı Siz gebeliklerinizde değişik belirtiler yaşadınızmı