3438FG _annee En başından beri oda kokusu var. Şuan 31 haftalığım herhangi birşey duymadım bununla alakalı
Cnsub Oda kokusu hem sıkarım hem Çubuklu olarak da her oda da var ayrıca buhar makinasına yağ koyup çalıştırdığımda oldu şükür herhangi bir zararını yaşamadım ev sık sık havalanıyor ayrıca