Nazli715130 ben kızıma hamileyken eşim artık son haftan sancin da yok gel acilden giriş yapıp öğrenelim gidişatı dedi ve rastgele gittiğim hastanede 8 cm acıktığım olduğunu öğrendim ve zar zor dogum yapacağım hastaneye yetistirildim ve eğer gitmeseymisim evde dogururmusum çünkü ben sancıyı doktor bebegin saçını gördüm dediği an çekmeye başladım yani çok normak