iremm00 bez ve ıslak mendil sleepy aldım. Şampuan mustela bakım seti aldım. Pişik kremi de var içerisinde iyi gelmezse bepanthol almayı düşünüyorum. Biberon ilk etapta meme reddi yaşamamak için almicam. Emzik philips almayı düşünüyorum. E bebekten temizleme pamuğu ve alt açma bezi aldım. Yenidoğan 6 takım görümcem ve arkadaşlarım aldı. Ben ise 8 tane ( uzun kollu ve yarım kollu )zıbın ve 2 tane de tulum aldım. Battaniye aldım e bebekten. Bebek arabası yoyko city . Yatak ise park beşik tercih ettim elele madre .Şimdilik bunları aldım.