asetonluoje Pazartesi kan verdiğimde 93 çıkmıştı bugün yani perşembe 374 çıkmış. Hızlı artmamış mı sizce de ? İkiz gebelik olabilir mi
Yakannes İlk gebeliğim adet gecikmesinde 2 gün sonra öğrenmiştim. Bunu yine 2 gün gecikmede 4binle öğrendim. İkiz betayla alakalı olmuyormuş 🤗 ikisi de tek
Yenianne7 asetonluoje Yüksek değil normal, beta ile çoğul gebeliğin alakası yok ancak ultrasonda belli olur
ug_fa-3diplomalianne asetonluoje iki katı artması gereken normal olanı zaten 372 olmalıydı 374 olmuş olması gerektiği gibi yani yüksek değil
asetonluoje ug_fa-3diplomalianne iki günde bir ama pazartesi verdim Çarşamba x2 olmalı sonrasında cuma x2 yani yarın bahsettiğiniz değerde olmalıydı
ug_fa-3diplomalianne asetonluoje 😁 normal artmış benim 26bindi ikiz değil tek tamamen hormonlarla alakalı
Handesel asetonluoje yok canım artış normal ben 146 iken öğrendim doktorla ilk kontrole gittiğimde 3900 kusurdu
denizmanzarasi asetonluoje ikiz annesiyim, benim ilk 400 küsürdü sonra 1200 küsür oldu 2 gün sonra, sizin artış normal geldi bana🥰