Imcea 13+2 haftalıgim bir haftadır rahmim de baskı hissediyorum..sizler de bu haftalarda aynı sorunu yaşadınız mı acaba
MelteM2cck Imcea bebek bu aylarda aşağıda olduğu için baskı hissetmeniz çok normal. 20 den sonra yavaş yavaş yukarıya çıkacak.
Imcea Cemile91 bugün gittim bebekte herşeyde normal kan ve idrar tahlili verdim muhtemelen idrar yolu enfeksiyonu olabilir dedi
Cemile91 B1cnm ağrı olması rahimde normal doğuma hazırlık mıymış açılma oluyor yani şaşırdım çatı muayenesi mi yaptı kaç haftalık hamilesin