Mira1604 DVT rahatsızlığı olup hamile kalan var mı toplar damar tıkanıklığı yaşayıp tekrar hamıle kalan veya hamılelıkte bu rahatsızlığı olan
Mira1604 YesimAykut benım bu 2. Hamılelıgım ilk hamılelıgımde 6 aylıkken atmıştı pıhtı 😔 bunda şimdi Dr iğne ve hapa başladı ama tedirginim yine aynı olurmu diye 😔
YesimAykut Mira1604 şuanda varmı pıhtı, bence önler pıhtıyı kan sulandırıcı canım inşallah iyi ilerler gebeliğin🙏🙂 kaç haftalıksın🙂
Mira1604 YesimAykut 14 haftalık doğum sonrası pıhtılar hala duruyor kuruyup yapışmış Dr bebek büyüdükçe rısk artacak dedı ıgne Suan 0.6 0.8 cıkarıcaz dedı 6 aya gelince sağlıkla hayırlısıyla Allah kucağıma alıp büyütmemi nasip etsin inşallah 🤲
YesimAykut Mira1604 en iyisi neyse doktor iyi bilir iyi takip ediyor doktorunuz 🙏 sağlıkla kucağınıza alın inşallah, stres yapmayın hiç hersey olacağına varır, ben geçirmedim bilmiyorum ama bilen biri yazarsa daha iyi olacak sanırım 🤗
06-06060a İlk gebelikten sonra geçirdim şuan hâlâ tıkalı 2.gebeligim 38.haftadayim sabah akşam iğne kullanıyorum