mammaaa33 Damla-ks3 sat a göre 5+0 bugün baktırdım 217 olmuş yine düşük yani 1000 üstü olmadı laZım normalde
Hopeful_mother 4+2 betam 27’ydi. Şu an 36 haftalığım. İnsan özellikle ilk haftalarda kuruntu yapmaya çok müsait oluyor. Hiç kafanıza takmayın. Umarım sağlıkla kucağınıza alırsınız 💕
Gecemavi mammaaa33 beta değerleri çok değişkenlik gösteriyor canım herkezde farklı sen 2gunde bir sağlıklı yusekliyormu ona bak önemli olan o
Elif3333 mammaaa33 geç dollenmedir deger önemli değil önemli olan 2 gün sonra ki artisi encaz%60 artış olmalı
Arseee mammaaa33 adete 4 gun kala 136.91 le ogrenmistim 10 gun sonra da keseyi gormustuk. 7+3 de bebek ve kalp atisini almistik 🙂
Roro mammaaa33 canım değerin kaç olduğunun çok bir önemi yok önemli olan düzenli artması sen onu takip et.
Hopeful_mother mammaaa33 yoo hayır, şu an ölçümler 1 hafta önde gidiyor hatta. Çoğu kişinin dediği gibi betanın kaç olduğu değil, sağlıkla artması önemli 💕
mammaaa33 2prensessannesi cinsiyeti ne acaba beta düşük olursa geç döllenme olur büyük ihtimal kız diyorlar sizde tuttu mu
Ozlem2206 mammaaa33 geç döllenme olabilir mi doktor ne diyor ben öğrendiğimde 6532ydi beta 5+4 haftalikti