Ayazfatos seni etkilemek istemem ama ilk gebeliğim de bende boş gebelik yasadım ve degerlerimı hatırşamıyorum ama her hafta yukselıyordu ve kese buyuyor ama ıcınde emrıo oluşmamıştı doktorum 9 cu haftaya kadar bekletmıştı bu sekılde geç dollenme olur belkı dıye ama sadece kese buyuyordu ilaçlar fialn vermıştı daha sonra muayene de curumeye basladıgını gorduk ve kırtaja almıştı benı sen kendını boyle sartlandırma sakın ben cok kırdum cok dusunmuştum basıma gelmıştı rabbım hayırlısı neyse onu verır bak smdık ıkıncı kez hamıle kaldım 4 hafta sonra dogumum olucak allahın ıznıyle