Bende henüz doğum yapmadım 5 haftam kaldı ortalama olarak ama bir gecelik sabahlık aldım birde pijama takımı hemşireye gecelik olanı vereceğim çünkü pijama beli bazen rahat edebilir diye düşünüyorum tuvalette vs de ilk gün daha rahat olur diye düşünüyorum mini almazsın ben dizimin altında aldım yere kadar olanlar bile var açılma derdi olmaz ve sabahlıklar daha uzun oluyor