Melisa_Koc08 Bebeğim çok hareketli canımı fazla yakıyor sizinde bu haftalarda bebişlerinizim hareketi böyle miydi salı günü dogumum var
KuzeyinAnnesi10 Melisa_Koc08 yarın 38 oluyorum benimde çok hareketli. Nst de sancı var hissetmiyorum. Salı günü kontrole gidicem bakalım hayırlısı olsun.
Arseee Melisa_Koc08 benimde sali dogum suan 38+3 uz. Hareketli olmasi guzel durummus dun gece korkudan gittim de 😂 bizim ki hareketten cok uzaya cikiyor mubarek 😅
Melisa_Koc08 Arseee kanala girnce bebeğin hareketi azalıyormus ama oğlan mahvetti beni valla hareketiyle:)