Emos06- Kese dün belli oldu ama içi boş bebek görünmüyor sonradan görünebilir mi? Başına gelen var mı? Benim artı olarak kanamam var.
birmucize1 Emos06- son adete gore 7hafta kusurdu ama ultrasonda 5+3du keseyi gordugumuzde gene ultrasona gore 6+5di kalp atisini duydugumuzda
Hulo2105 Emos06- daha erken olabilir geç döllenme de olabilir. Doktor ne dedi? Kanama için ilaç verdi mi ?
Mutluluk71 Emos06- canim benimde ayni sekilde oldu kese vardi bebek yoktu 8 haftaya kadar dokturum bekleyelim dedi 8 haftada kesede bebek gorduk kalp atisini duyduk suan 12 haftaliğiz kalbini ferah tut
birmucize1 Emos06- kese gormeden 1 hafta once 2487ydi o gunde gorulebilirdi ama devlet hastanesi gazabina ugradim bakmaya tenezzul bile etmediler
Glzade61 Emos06- o zaman bebiş de görünür zaten sat ile ultrason uyuşmazlığı olabiliyor kanamanız kesilecektir progestan kullanıyorsunz . Herşey nasip kısmet 🤲
Emos06- Mutluluk71 çok sevindim adınıza benim kanamam var ara ara az bu yüzden tedirginim hayırlısı olsun sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah