Busuyil dün test yaptıysan negatifse bugün yada yarın regl olursun büyük ihtimalle.ovülasyonu doğru hesapladığına emin misin.Ovülasyon testlerinde hep çift çizgi çıkıyor zaten,ama T çizgisi C çizgisinden daha koyu yada aynı koyulukta olduğunda yumurtlama oluyor