Ya kızlar dün sabah test yaptım baya belli silik pozitifti sonra akşam dayanmadım bidaha yaptım çok silikti ama baya kahve çay filan içmiştim ama genede gözüküyordu. Sabah bir tane daha yapiyim de öyle kan veririm dedim hiç çizgi yok bembeyazı şok oldum sonra bi baktım 4 damla diyormuş afedersiniz ben 10 damla filan damlatmışım sonuç çizgisinin çıktı beyaz yer soyulur gibi oldu fazla ıslaklıktan erimiş gibi olmuş anlamadım acaba fazla damlayınca mı oldu yoksa negatif mi bidaha gidip almaya değer mi sizce reglim bugün olması lazımdı sabah olmadım