Valeryanka **Arkadaşlar herkese selam Reglime 7 gün kala beta 43,31 Regliden 2 gün önce 632 çıktı. Cevremdekiler yüksek baya ikiz gebelik olabilir diye kafamı karıştırdı. Eşimin ailesinde de ikizler mevcut ihtimaller arasında sanırım sizin fikriniz nedir?**
Handesel Valeryanka ay ben ilk doktora gittiğimde 3900 kusurdu doktorda sormuştu ailede varmı ikiz diye var demiştim ama benim tekti
tugcesakzci Valeryanka beta gebeliğin ikiz olup olmadığını belirlemiyor canım onu ancak kese görünce anlayabilir doktorlar
Valeryanka Handesel demek ki pek alakası yok 😁 ben bel ve kasık ağrısını da oldukça şiddetli yaşıyorum günlerdir acaba mı dedim 🥲
Bsrkz Valeryanka reglim 4 gün geciktiğinde betam 1500 dü ikiz gebeyim Beta ile anlaşılabilen bir şey değil ilk ultrasonda görünmedi bile keseler ikinci ultrasonda görünmüştü ikiz olduğu
edasontr Valeryanka yuksek degl normal beta erken dollenme olmus sadece benm 3 gun gecikmede 5122 cıkmıstı
Valeryanka edasontr bugün 4+4 beta 3000 çıktı benimde erken döllenme olmuş sanırım. Bu durumda daha mı büyük oluyor hafta olarak