10+2 den selamlar. Bulantı bir tık azaldı gibi, ama arada hala yokluyor. Şu an bulantıdan uyuyamayıp galeta yiyerek yazıyorum. Cinsiyeti aşırı merak ediyorum. Bir de kontroller arası bebeğim iyi midir diye düşünmekten kendimi alamıyorum, Allah hepimizin yardımcısı olsun