Nvfftyhhbgggg hiiç üzülme bacım, bende de öyleydi üstüne bide sancılarım vardı. Ciğer geliştirici oldum 2 doz, progestan kullandım, nidicart kullandım. Şimdi 37. Haftamıztayız tüm ilaçları bıraktık, bizim de 22 ölçümümüz hala bekliyoruz sıpayı. Sadece oturma, ayakta fazla durma, çok yürüme, yani yatıştasın tehlike geçene kadar 😊