med_yil00 2.5 yıl önce ilk gebeliğimdede oraya gitmiştim tabi o zamanlar 500 tl idi 😂 şimdiki gebeliğimdede gittim memnun kaldım gayet biraz yabancılar geliyor diye kötü sanmıştım ilk başta ama hıcbırı ile muhattap olmuyorsunuz zaten randevu alıyorsunuz saati veriyorlar size gittiğiniz gibi içeri alıyorlar doktor herseye bakarken detaylı anlatıyor organlarını gösteriyor hatta yüzünü çekebilmek için denk gelsin diye uğraşıyor elinize 6 kare fotoğraf veriyor rapor ile birlikte ben memnun kaldım zam gelmeden tercih edebilirsiniz