Btl_0909 ben 6 senedir içiyordum, hamile kalmaya engel olduğunu sanmıyorum. Ki burda bir sürü post açıldı, hamile olduğu halde sigara içmeye devam eden var mı diye. Yani anlayacağın sigara içip hamile kalan bir sürü insan var. Ama hamile kaldıktan sonra bırakmayı düşünüyorsan eğer, şimdiden sanki öyleymişsin gibi hissedip denemeler yapabilirsin. Hem bu şekilde düşünüp kendini de strese sokma iyice. Stres sigaradan daha fazla etkiliyor buna emin ol 😘 takibe alacağım bu postu, güzel haberlerini bekliyoruz 🤰 olabildiğince pozitif ol düşünmemeye çalış gebeliği, sen ne kadar rahat olursan o kadar hızlı ilerler süreç 🥰