Kızlar merhaba size bırsey danışmak istiyorum gecen salı günü tam 7 haftalık oldum doktor kontrollüm vardı kalp atışını duyacaktık fakat gittik doktor sadece kese var dedi kalp atışı yok dedi Altan muayene etti ne bebeği görebildi nede kalp atisini duyabildi 1hafta sonra tekrar gel bakacaz yoksa kürtaj yapacaz dedi sizce ne yapmalıyım çok üzülüyorum cunku 1,5 senedir bebek bekliyoruz🥺