Sadiye1 Eeesm daha yeni sorduk bize ve o yüzden tıpta yapmayı düşünüyorum sok oldum depremden önce 4 bucuktu sezeryan şuan sularda 18 bin TL ve 20 bin TL arası dedi muayene ücretleri de pahalanmis 750 TL önder Ercan, hilalberber kireççi vs hepsi böyle
ayseglisik_46 sukran0046 merhaba bende o doktora randevu aldım bende özele gitmeyi düşünüyordum ama muayene ücretleri uçmuş gerçekten önceki doktorumda özeldeydi acbaa sadece doğumda alır mı beni kontrolllerde devlete gitsem dogumda özele
sukran0046 ayseglisik_46 alır tabi niye almasınlae herkes son ayında gidip görüşüyor bnde kontrollerimi özelde yaptrdım ilkinde dogumu devlette yaptm özele gitseydim sezaryan edecekti devlete gittim normal dogum yaptm 8 bucukta gittim hastaneye 10 buçukta doğum yaptım 3 aydır da emine hanıma gidiyorum memnunum sordugum tüm sorulara gayet sakin ve kibar bir sekilde cevap veriyor dinliyor digerleri gibi degil insallah böyle devam eder degişmezse dogumada yine devlete giderim
Ftmtsdmr sukran0046 devlet dediğiniz kadın doğum hastanesine gidiyorsunuz değil mi bende ilki normal bu da inşallah 2. Normal olsun istiyorum devlete gideyim direk diyorum ebeleri iyi miydi dikiş atacaklar zaten tek sıkıntı o
12hafsagunkokkaya96 sukran0046 kadın doğum Hastanesi’nde Mi yaptınız doğumu ?? Sancı odaları tek kişilik mi ?? Sancı çekerken yaninizda biri oluyor mu refakatçi ??
sukran0046 Ftmtsdmr ayne kadın doğum hastanesi ebeler iyiydi birde benim şansıma ilk dogumumda kimse yoktu tek bn vardım acil olarak hepsi de bnle ilgilendi ćnkü bostalardı tek şanssızlığım o gece acilde tuncay bal vardı hic sevmiyorum o doktoru sürekli asabi Allah düşürmesin kimseyi o dr a
Ftmtsdmr sukran0046 anladım teşekkür ederim çok kararsız kaldım memlekette değilim 30 haftalıkken geleceğim bakalım karar vereceğim artık
sukran0046 12hafsagunkokkaya96 sancı cekilen odada bir suru yatak vardı benim dogum yaptgm dönemde ama kimse yoktu yalnzdm yanınıza dogum yapıp odaya gecene kadar kimseyi almiyorlar
12hafsagunkokkaya96 sukran0046 ebeler nasıllar acaba bana bilgi verir misiniz ilk defa orda doğumum olacak
sukran0046 12hafsagunkokkaya96 benimle ilgilenler gayet iyiydi sadece ilk başta damar yolu açan kaydımı yapan bir ebemi hemşire mi ne vardı o tersledi bi kere ama doğum yaptıran iki ebem çok iyiydi
12hafsagunkokkaya96 sukran0046 sancı çekerken keşke yanımda birini kabul etseler en azindan sancı anında masaj rahatlatıyor ..
sukran0046 12hafsagunkokkaya96 bende çok isterdim ama malesef tek başımaydım odada suni sancı verdiler yataga yattım nst ye bagladılar snra dogumhaneye gecmeden önce bi iki dk dsrı ckıp esimi görmek istedim izin verdiler grdüm girdim geri iceri
HaticeGH Ben önder ercana gidiyorum şuan güncel muayene 750₺ çok memnunum aklımıza takılan her şeyi mesaj yoluyla dahi soruyoruz , doğum fiyatını sormadık henüz