Bende var gebelik öncesinde de vardı insülin kullanıyorum günde 4 defa. Diyet uyguluyorum 25+4üm şuana kadar bebekte bir sıkıntı görülmedi şükür detaylıya girdim doktorum ucuz kurtulmuşsun bir şeker hastası olarak dedi. Çok çok dikkat etmek gerekiyor bu haftalardan sonra daha da artıyor insülin ihtiyacı ve ister istemez yükseliyor